- Proximity dali svůj um do služeb bohulibého projektu a přitom se dokázali sami zviditelnit. CSR jak má být - žádná charita, ale win-win situace. (Všimli jste si ostatně, kolik pokrytectví panuje obecně okolo CSR?)
- Využití písně na podporu dobročinného projektu je skvělá myšlenka, která skrývá obrovský potenciál pro WOM, sociální média a další nástroje moderního marketingu. Bude zajímavé ještě sledovat, jak toho Proximity využije a doufám, že se nakonec pochlubí s výsledky.
pondělí 7. prosince 2009
Pomozme dětem!
Nedávno jsem narazil na zajímavý projekt, realizovaný agenturou Proximity Prague. Na stránkách projektu Kam mám jít je ke stažení písnička včetně jejího textu, na které se podíleli rappeři Vladimir 518 (PSH) a Hugo Toxxx (Supercrooo) a děti z projektu Klokánek. Samozřejmě hlavní částí projektu je výzva na podporu Fondu ohrožených dětí. Musím přiznat, že rap není zrovna hudební styl, který by mě nějak oslovoval, ale přesto se mi ten projekt líbí a to hned ze dvou důvodů:
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat